2010年3月12日星期五

信-- my dearest fd I miss u so much~~

Dearest 天真活潑可愛美麗動人的J,(衰妹)

您好嘛老朋友?別來無樣嗎?好耐好耐都無寫信給你喇!地址又唔知你住邊,係度打比你先喇!不過我始終對寫信情有毒忠!!!種毒太深喇!本應好想張所有信捨棄架喇,有成一箱信咁多...睇下睇下又實在唔多寫得掉左佢。最終都係順返次最..排返靚再睇過你記給我的信。好懷念呢...

我們真真正正再傾計的時間相信不太多。耐何以往相距太遠了,一個東一個西。或者科技會張我們拉近些,可能大家都忙吧!我們已很久沒有真正談心事了。說真的我真係幾掛住你呢個死黨!^_^ 掛到死!!有個句就講個句!!幾咁真!!哈哈

今日我睇返所有以往的信件後,覺得我們已經生外左許多..可能太耐沒有聯絡了,雖然時代資訊好發達,但好梳離,感覺真的是不好受,以前的時光不再,現各有各的生活伴和另一伙班朋友,真的得善羨你呢。工作又開心!!!好鬼掛住你D字體!!!

你的家人好嗎?幫我問候一下爸B媽咪?以前的地址嗎?你所住的地方好以有一個姐一個妹(愛因)住在大窩口嘛,她們好嗎?Flat 2011,Fu Man House, Tai Wu Hau, Tsuen Wan那裡的地址可用嗎?還有你細佬,他已經很大個仔吧?細妹呢,在香港未呀?唔知有無幾會有全家福睇呢?

小小的舊事回憶:

還有跳舞嗎?

睇近D信..喂喂..原來你欠我校呀(林百欣)!!...原來我叫過你幫我買野...多謝你喔!!!!我差不多唔記得有此事。

還記得曾建國嗎? (補習社認識,強烈追你的小子)

被選為"最有品味大裝"?93年事

上電視賣百事廣告的"金莎哥哥"同劉德華一齊拍的?(金莎哥哥--林敵,我真係唔記得係咩樣子喇,知道黃安琪鐘意過佢!!嘻~)叫你milker妹妹

哎基督徒,你又話會帶我返那間教會看看?(點解無左回事架)

蘇德明...原來是基督徒

劉靜欣--還有與她聯絡呼?

楊耀明介紹你到灣仔影樓john leung studio做reception $4500(講開他,有一次我在某地鐵見到他,他好像沒有老過喔...當然他沒有見到我喇,就算見到唔多認得吧..哈哈)在那間studio發生了什麼事呢?為什麼一言難盡?(我到現在還未知喔...又話講我知喔嘻~)

94年你入院照X光,脊椎骨裂開左?(好返哂未?無再痛嘛?)我記得那段時間我被人偷錢..慘!
笑到唔識停成個低B四咁..(點都唔會覺得你會笑到咁,點笑都係靚靚四喇@v@)

94年那年年三十晚去了華女的男朋友屋企玩通宵,那華女係台灣學左咩game係咩黎架...D games好好笑??

有關我的小學同學--陽偉林的朋友與你同一班

vice house captain,黃思琪...

puzzle瑩光信紙 (還有掛左係牆上面嗎?)

dior香水事件,比人欺騙

95年張端論想同你復合..

原來你有同伍詠詩有不和嗎?

點解你D結婚相仲未有寄俾我睇架???等到花兒也謝了喔...好朋友出嫁都唔知...相又無得睇...真失敗 :(((

yours傻婆M