2003年4月15日星期二

Hugo 曉高餐廳

收到 4月7日 在 ebay bidded 既 Pooh,係大大豬送俾我﹗它名叫Pooh Pooh 好可愛架!在中午開信箱時就見到有個包果。嘻嘻好開心呀!

之後去了 Burnaby,因為他要幫整 DVD Rom 而順道去 ICBC 交 Bill 再回 Richmond 之後便去了 Tim Horton 食個 Set Lunch 1,都唔平架,成 $6.99 CDN 當然 tax on top 啦。不過小女子吃不完,只好將其如的給與 Bun 食。

再住 Parker Place 行左一陣,見到有很多新 Baby Cinnamon 與及其它新既產品,令小妹發呆了一陣子專住 gup 住。當然是順道吧。最主要是去 HSBC 入票,中途內裡員工叫我朋友買 Pin or Chocolate 其選擇一,貪食既朋友當然選了朱古力啦… 哈哈!更急不及代地拆開它來吃 lu。今次再看 Dr. Wong(王永昌),今次幫我整得好好,非常滿意。

再去 Hugo 曉高餐廳 食晚飯,點知又見到以前在 Richmond High 讀書既鳥巢頭髮人 (ballroom dancer) 亦在那裡與他朋友一起吃 Dinner。真係世界真是小小小 lu…

這間 Restaurant 在於 Cambie &16 Ave. 聽說只是開張不夠兩個月而已,waitress service 得很有善和親切;扒方面,我木人較喜歡食肉眼扒,佩菜方面有西芹、栗米、焀薯溶再加餐湯;龍蝦湯以及餐包,和一杯冰凍濃甜適中既凍檸檬茶。非常便宜,只係 $17.00 CDN 如果比較起西人餐廳,一件牛扒就已經成 $18 蚊喇!總括黎講,我會比粒星星【★★★★☆】yeah~